+48 600 077 037 ASW, ul. Frontowa 2, 00-910 Warszawa

SIŁA

Liczba mięśni człowieka jest określana na 450–500. U mężczyzn mięśnie stanowią około 40% masy ciała, a u kobiet około 35%.

Trening

KONDYCJA

Nawet podczas odpoczynku serce każdego człowieka kurczy się i rozkurcza około 72 razy na minutę.

Trening

GIBKOŚĆ

U dorosłego człowieka szkielet składa się z 206 kości. Średnia waga szkieletu to 10 kilogramów u kobiet i 12 kilogramów u mężczyzn.

Trening

DLA KOGO?

Na moich zajęciach staram się zadbać o każdego uczestnika, układając plan ćwiczeń tak aby maksymalnie zaangażować wszystkie mięśnie.
(więcej…)

GDZIE?

Sala do sportów walk Studium Wychowania Fizycznego i Sportu AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ.
ul. Frontowa 2, 00-910 Warszawa.
(więcej…)

KIEDY?

Zajęcia odbywają się w:
PONIEDZIAŁEK 20:00 – 21:00
ŚRODA 20:00 – 21:00.
(więcej…)

TRENINGI

Proponuję zajęcia na sali dwa razy w tygodniu oraz zachęcam do ćwiczeń w domu według moich treningów.
(więcej…)

JAK ŻYĆ AKTYWNIE I NIE MIEĆ PRZY TYM ZADYSZKI

Mam na imię Kasia. Chociaż wolę Kaśka. Chociaż często jestem Kaśkiem, Katariną, Kateriną a najczęściej Łepolkiem. Wszystko jedno, chciałam jakoś zacząć.

 

Żyję aktywnie bo tak lubię i nie potrafię inaczej. Całym sercem kocham naturę i tam najbardziej lubię aktywnie spędzać jak najwięcej czasu każdego dnia o każdej porze roku. Uwielbiam słuchać odgłosów natury, czuć jej zapachy i wypatrywać jej najmniejszych szczegółów. Jak to mówiła moja kochana mama: „Napaść oczy”. Aby utrzymać kondycję do wędrowania po lasach śladami łosi, wspinania po górach, biegania po nadmorskim klifie, jeżdżenia na rowerze gdzie dusza zapragnie, zjeżdżania na desce w puchu do kolan itp. staram się ćwiczyć ciało 5 razy w tygodniu.  X lat temu, kiedy w Polsce bycie fit było zupełnie niezrozumiałym pojęciem ukończyłam kurs instruktora fitness. Na studiach przez 5 lat trenowałam w AZS Politechnika Warszawska Aerobik Sportowy i rozpoczęłam regularne prowadzenie zajęć z aerobiku w Rembertowie. Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy o godz. 20 w sali do sportów walk Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Akademii Sztuki Wojennej. Na moich zajęciach staram się zadbać o każdego uczestnika, układając plan ćwiczeń tak aby maksymalnie zaangażować wszystkie mięśnie. Szczególną uwagę zwracam na poprawienie sprawności i kondycji uczestników zajęć, jak również na uzyskanie sprężystej, jędrnej i smukłej sylwetki.

 

Aby być w formie preferuję łączenie różnych form wysiłku fizycznego i zachęcam do robienia tego co sprawia nam przyjemność. Proponuję zajęcia na sali dwa razy w tygodniu po godzinie zegarowej oraz zachęcam do dodatkowych ćwiczeń w domu dwa razy w tygodniu według zamieszczonych tu przykładowych treningów. Gorąco polecam dołożyć różnorodne aktywności fizyczne np. pływanie, trening na siłowni oraz przede wszystkim wszelką aktywność na powietrzu (przez cały rok bez względu na porę) jak np. bieganie, wycieczki rowerowe i długie, energiczne spacery (minimum 5 km). Uprawianie tych dyscyplin na zróżnicowanych, leśnych ścieżkach jest moim zdaniem najlepszym treningiem całego ciała i kluczem do zachowania zdrowia oraz sprawności fizycznej.

TRENUJ Z NAMI